FAQ

Ofte stillede spørgsmål..?

Vi har flere adresser, og der er ikke mulighed for at afhente alle varer. Du kan kontakte os, så vil vi se, om der er mulighed for, at du kan afhente varerne.
Kontakt os på telefon 20 76 95 28 – eller på mail: Info@tpi-danmark.dk

Kontakt os med det samme, hvis du kan se, at indholdet i din pakke har taget skade. Vi sender alt fra vores leverandør med forsikring. Vi vil derefter holde dig opdateret i den løbende process. 

Vi prøver så vidt muligt, at få alle pakker sendt afsted til tiden. Alle varer, som vi fører på vores hovedlager sendes dag til dag. Varer, der måtte sendes fra vores fjernlager må påregnes en ekstra tid på mellem 3-5 ekstra arbejdsdage.

Vi sender nogle varer direkte fra vores leverandør i Tyskland. Det er så vi kan tilbyde et så bredt sortiment, som vi gør. Det betyder også at disse varer ofte er et par dage ekstra om leveringen, da vi ikke altid kan garantere at varen er på lager. Hvis du har akut brug for varen, så kontakt os, så finder vi ud af, om den er på lager. 

Det skyldes at vi i øjeblikket ikke har den på lager i Danmark. Normalt er varen på lager hos vores fjernlager og kan sendes direkte til dig. Kontakt os gerne hvis du har akut brug for varen, så finder vi ud af, hvornår du kan have den.  Normalt forlænges leveringstiden med 3-5 arbejdsdage for varer sendt fra vores fjernlager.

Som følge af nyt system har vi desværre ikke kunne overflytte kundekonti fra vores gamle system. Vi kan oprette en konto til dig med de samme oplysninger – og ellers kan du selv oprette en ny kundekonto. 

Tjek eventuelt om mailen er endt under din spam-indbakke. Vi oplever desværre, at mails ender der ind i mellem. 

Vi hæver først betalingen når ordren afsendes. Vi afsender så vidt muligt alle varer i en ordre, men det sker at nogle varer afsendes fra fjernlager og derfor hæver vi betalingen over to omgange. Der hæves kun for det beløb som der afsendes for.